sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Valencia, paradisul pierdut

Până să ajung în Valencia am văzut și alte așezări frumoase, dar orașul ăsta chiar le-a întrecut pe toate.

Mi s-a spus că-i frumos, dar totuși, mă gandeam: cât de frumos poate fi? Păi, atât de frumos încât să nu-i găsești cusur și cât să visezi la el toată viața după ce-l vizitezi.

Să vă spun cum ne-am cunoscut. Eu cu orașul.
 
Am aflat că urma să mergem să ne plimbăm ziua următoare. Nu știam nimic despre oraș, nu văzusem poze, nu m-a interesat niciodată să caut și nici n-am avut nevoie. Așa c-am zis bine, da, mergem, ne plimbăm puțin.

Din categoria "nu stii niciodată ce surprize îți rezervă ziua de mâine" a făcut parte și dimineața cu pricina. Am căutat câteva poze, să vad și eu unde merg, să iau pulsul orașului înainte să ajung. Precizez că îmi place să merg cu temele făcute, să am habar ce vizitez. 

La început am crezut că nu am scris bine pe google. Recunosc că am subestimat Valencia. Să vezi uimire cand am ajuns, eram ca un copil pentru prima oară într-un magazin cu jucării. Clădiri grandioase peste tot. Un amestec interesant de vechi și nou ce-i dă orașului un aer misterios.

Ne-am dus glonț la Oceanografic, cel mai impresionant de până acum din câte am văzut. Este și cel mai mare acvariu din Europa. Am petrecut acolo jumătate de zi. Îmi era teamă că nu o să-mi ajungă spațiul de pe aparatul de fotografiat la câte erau de pozat. Asta este una dintre fricile unui călător :)

Următorul pe listă a fost Orașul Artelor și Științelor. Acolo m-am distrat cât n-am făcut-o niciodată până atunci. Este un loc interesant în care poți testa orice invenție găsești acolo și e absolut magnific. Nici n-ai cum să-ți dai seama de afară ce poate ascunde clădirea. Cu aceste activități, Valencia a ajuns în vârful clasamentului meu "cele mai frumoase orașe". Sunt convinsă că după ce o să ajungeți acolo, la fel o să fie și pentru voi!

Nici n-am avut timp dar nici n-aș fi făcut mai multe opriri în ziua respectivă! Sunt atâtea de explorat în Orașul Artelor și al Științelor și la Oceanorafic încât merită chiar să mergi mai multe zile la rând. Acest oraș are multe să-ți ofere. Primește!

Ia-ți un city-break și du-te în Valencia! O să fie relaxarea de care ai nevoie!







2 comentarii:

  1. Super oras, si fara "fitele " din Barcelona. Preturi de bun simt si frumoooos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, este un oraș mai ieftin decât Barcelona. Este deosebit și merită vizitat măcar o dată!

      Ștergere