marți, 26 ianuarie 2016

Interviu cu un artist handmade - doamna Elena Dincă

Astăzi o vom cunoaște pe doamna Elena Dincă care ne aduce în prim plan reciclarea hârtiei.  Este absolut incredibil modul în care o prelucrează și cum arată produsul finit. Cu multă răbdare și multă îndemânare, realizează lucruri nemaipomenite, fără cusur. 

Vă las să vă convingeți singuri https://www.facebook.com/tatiana.dinca.impletituri/?fref=ts

1.                   Care este activitatea dumneavoastră? Ce realizați?
                   
                       Am început cu covorașe croșetate din material textil reciclabil, apoi văzând că la cutia poștală apar multe reviste cu reclame de la supermarket, am hotărât să realizez aceste coșuri împletite din hârtie, diferite mărimi și modele.
 
2.                  Cum ați început această activitate?

                    După ce am făcut câteva căutari pe internet, am observat câte lucruri se pot face din materiale reciclabile. Așa că m-am gândit să folosesc acele reviste primite prin poștă de la diferite supermarketuri și am realizat mai multe împletituri în special coșuri și suporturi pentru aranjamente florale. Încercând să dau o nouă viață hârtiei de ziar, am realizat că poți face o multitudine de modele, imaginația nu are limite.

3.                  Din ce realizați toate aceste coșulețe? Ce materiale folosiți?

                     Hârtia o tai fâșii, apoi cu aceasta fac baghete (paie de hârtie) pe care le vopsesc și le împletesc exact cum se împletesc coșurile de nuiele.

4.                  Pe lângă aceste coșulețe am observat că realizați și alte articole. Despre ce este vorba?

                       Înainte de a face coșuri din hârtie reciclabilă am lucrat și alte obiecte: mărturii de nunți, botezuri, am decorat vase din sticlă cu tehnica decupaj, iar cu panglici tăiate din îmbracămintea de bumbac veche am realizat diferite covorașe.
 
5.                  Cât timp durează realizarea unui asemenea produs ?

                        Coșurile le realizez în două sau trei săptămâni, uneori și o lună. Depinde de model și de timpul pe care îl acord lucrării.

6.                  În ce mod vă stabiliți prețurile pentru munca dumneavoastră?

                     Prețul pentru lucrările realizate îl stabilesc în funcție de mărime, model și accesoriile adăugate în funcție de valoarea lor.

7.                  Prin ce metodă vă promovați produsele?

              Produsele le promovez pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/tatiana.dinca.impletituri și prin cunoștințe. Pe viitor doresc să particip la târgurile tradiționale. Momentan nu am foarte multe lucrări deoarece multe din ele ori le-am făcut cadou, ori le-am lucrat la comandă.

8.                  Ce sfaturi aveți pentru cei care realizeaza produse handmade și sunt la început de drum? De ce ar trebui să țină cont?

                         Pe cei care se află la început de drum în realizarea obiectelor handmade îi sfătuiesc să lucreze din pasiune, iar dacă pun suflet în realizările lor, ideile nu vor întârzia să apară. Contează foarte mult aspectul și calitatea lucrărilor.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu