joi, 28 ianuarie 2016

Interviu cu un artist handmade - Ana-Maria Mititelu - Accesorii handmade

Azi o să ne delectăm cu lectura unui interviu la care a răspuns Ana-Maria Mititelu, un artist handmade care creează lucruri adorabile. 

"Accesorii handmade" este pasiunea sa pe care o dezvoltă foarte frumos și cu ajutorul căreia face oameni fericiți. Se pot vedea zâmbetele largi aici, pe pagina sa de facebook  https://www.facebook.com/Accesorii-handmade-1144300528917492/?fref=ts

        1.       Ana-Maria, spune-ne, care este activitatea ta?

             Activitatea mea constă în crearea de accesorii cum ar fi, bentițe, papioane, coronițe cu flori, fustițe tutu, turbane etc.

        2.      Creațiile tale sunt destinate numai copiilor sau le poartă și adulții?

           Creațiile mele sunt destinate atât copiilor cât și doamnelor.

        3.      Cât durează realizarea unei bentițe, a unei broșe sau a unui turban?

             Crearea unui produs durează între 30 min și 2 ore, în funcție de complexitatea lui. Sunt produse care necesită mai multă atenție.

        4.      Care sunt produsele care se vând cel mai bine?

          Nu pot spune cu exactitate că este un produs care merge cel mai bine deoarece fiecare produs are perioada lui, fie ca e vară sau iarnă accesoriile sunt mereu folositoare în funcție de eveniment.

     5.    Care sunt preţurile pe piaţa românească pentru asemenea produse? Crezi că este o activitate care îţi poate aduce profit?

         Prețurile pentru ceea ce confecționez pleacă de la 2,5 lei și pot ajunge până la 45 lei. Pentru mine nu este o afacere ci este o pasiune în care mulțumirea clientului contează foarte mult.

       6.      Cum îți promovezi produsele?

           Produsele, le promovez pe pagina mea (Mititelu Ana-Maria) și pe pagina creată special pentru iubitorii de frumos (Accesorii handmade) cât și la târgurile din oraș.

    7.   Ce contează mai mult în această activitate handmade? Mulțumirea clientului, promovarea, extinderea afacerii, mulțumirea personală sau alte aspecte?

          Începutul creațiilor mele are o poveste frumoasă. Trăiam în Brașov și stând în casă îmi doream cu orice preț să fac ceva folositor care să mulțumească lumea. Într-o zi m-am decis să fac câteva mărțișoare din hârtie și să încerc să le vând pentru a-mi cumpăra o chitară să mă apuc să învăț la ea. După ceva timp am început să creez lucruri frumoase pe care le vindeam oamenilor de pe stradă. Seara confecționam iar ziua vindeam. Timpul a trecut iar pretențiile au crescut, fapt pentru care am avansat iar satisfacția nu a întârziat să apară. Oamenii erau mulțumiți, iar eu eram împăcată că sunt de folos. Nu banii mă fac fericită ci respectul oamenilor care cred în mine. Fiecare suntem deosebiți și talentați. Chiar dacă descoperim asta mai târziu, trebuie să avem încredere în noi.

       8.      De ce crezi că ar trebui să țină cont cei care îți împărtășesc pasiunea?

         Cei ce-mi împărtășesc pasiunea trebuie să țină cont că toate produsele sunt făcute cu mare drag și la un nivel maxim de seriozitate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu